Vše o nákupu

 

 

 

 

Jak můžeš zaplatit objednané zboží? Vyber si ze 2 způsobů:

  • Prvním je klasická poštovní dobírka – to znamená, že zboží zaplatíš při převzetí balíku od pošťáka.
  • Druhou možností je platba předem bankovním převodem na účet 2500198315/2010. Variabilním symbolem pro platbu převodem je číslo Tvé objednávky. Zboží bude odesláno na zadanou adresu po připsání platby na náš účet.

 

  Po objednání zboží si můžeš zvolit doručení prostřednictvím kurýrní služby PPL nebo České pošty.

 

  • V případě kurýrní služby nebo České pošty ti bude zboží doručeno na fakturační, případně doručovací adresu. O odeslání zboží budeš informován formou emailu, ve kterém bude uveden kontakt na přepravce a číslo zásilky.
  • Doručení zboží probíhá v pracovní dny v obvyklé pracovní době. Pokud si objednáš zboží v ceně nad 2000 Kč (vč. DPH), nebudeme ti účtovat žádné poplatky a zboží ti doručíme ZDARMA! U objednávek v souhrnné výši do 2.000 Kč (vč. DPH) účtujeme poplatek za balné a poštovné 100 Kč vč. DPH a při platbě na dobírku 130 Kč vč. DPH.

 

  Na všechny produkty zakoupené v našem obchodě se vztahuje záruční doba 24 měsíců. Ta začíná běžet při převzetí zboží zákazníkem. 
  • Jako záruční list ti poslouží daňový doklad, proto si jej prosím pečlivě uschovej!
  • Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů), způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.

 

  Už jsi odeslal objednávku, ale chtěl bys v ní něco změnit? Kontaktuj nás telefonicky na čísle +420 574 141 141 nebo emailem na adresu obchod@frogtac.cz – pokud jsme tvoje zboží ještě neodeslali, pokusíme se změnám ve tvé objednávce vyhovět.

 

Už jsi obdržel své zboží, ale nevyhovuje ti? Vybral sis špatnou velikost nebo produkt neodpovídá tvým představám? V takovém případě máš právo zakoupené zboží do 14ti dnů vrátit. Musí však být nepoužité, kompletní, s originálními visačkami a nejlépe v původním balení.  

 

  Objevil jsi na zakoupeném zboží závadu v průběhu záruční lhůty? Potom máš právo na reklamaci zboží. Pozor – záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním! 
  • V případě reklamace nás kontaktuj prostřednictvím emailu nebo telefonu a pro rychlé zpracování reklamace prosím uveď co nejvíce údajů pro identifikaci reklamované zakázky, včetně popisu závady.
  • Nejpozději do dvou dnů tě budeme kontaktovat o dalším postupu při řešení reklamace. 

 

 

Pokud jsi u nás registrovaným zákazníkem, můžeš sbírat FROGpointy, a to hned několika způsoby. Tím nejjednodušším je ale nákup zboží na našem webu. Než začneš nakupovat, nezapoměň se přihlásit ke svému účtu. Podle toho, jakou cenu bude mít tvůj nákup se ti na FROGpoint konto přičte příslušný počet bodů. 

Podívej se na stránku FROGpointy a přečti si, jaké dárky můžeš získat!

 

 

Pokud jsi nenašel odpovědi na své otázky nebo si nevíš rady, kontaktuj nás a my ti rádi poradíme! A to buď telefonicky na čísle +420 574 141 141 nebo emailem na adrese obchod@frogtac.cz


 

Časté dotazy

 

  • Jsem ze Slovenska, je možné mi zboží doručit a kolik to bude stát?

Na Slovensko doručujeme za stejných podmínek jako po Česku. To znamená za 100 Kč v případě platby na účet, 130 Kč za dobírku a při nákupu nad 2000 Kč je doprava zdarma. Pro Slovenské bratry (a sestry) máme slovenský účet.

 

  • Co znamenají zkratky u jednotlivého zboží, jako například: RG, FG, MC... ?

Zkratky označují barvu, případně kamufláž daného zboží. Jejich seznam s popisem naleznete na stránce Kamufláž a vzory.

 

  • Jaké vlastnosti mají materiály, ze kterých je zboží vyrobeno?

Popis vlastností nejpoužívanějších materiálů pro výrobu armádních a taktických doplňků je na stránce Materiál.

 

  • Jak zvolím správnou velikost oblečení či obuvi?

Správnou velikost lze určit pomocí orientační tabulky velikosti oděvů, případně podle tabulky velikostí, která je u popisu toho konkrétního zboží. Při určování správné velikosti obuvi volte svoji obvyklou velikost. V případě, že si nejste jistí, kontaktujte nás. Orientační tabulky velikostí a tabulka velikostí obuvi se nachází na stránce Tabulka velikostí.

 

  • Musím se kvůli nákupu registrovat? 

Nemusíte. Stačí si vybrat zboží, umístit jej do košíku,vyplnit dodací adresu, zvolit přepravní službu, souhlasit s obchodními podmínkami a potvrdit objednávku. Pro sběr FROGpointů je ale registrace potřeba.

 

  • Opravdu je doprava při objednávce nad 2000 Kč zdarma?

Ano. Pokud má Vaše objednané zboží celkovou hodnotu vyšší než 2000 Kč včetně DPH, doprava k Vám je na naše náklady. Na Slovensko také, částka v eurech kterou je třeba pokořit je 80€.

 

  • Kolik mě bude stát doprava v případě, že nakoupím za méně než 2000 Kč?

Poštovné a balné v případě platby na účet činí 100Kč a na dobírku je to 130 Kč (obojí včetně DPH). Podrobnější informace naleznete na stránce Doprava a Platba. A to i v případě, že budeme posílat na Slovensko!

Katalog

Zastupované značky

Přihlášení
Volejte 574 141 141
Pište obchod@frogtac.cz
Facebook
Zvolte měnu: CZK / EUR Košík 0 ks zboží: 0 Kč

Váš nákupní košík neobsahuje žádné zboží.

Důležité odkazy

Poradna

Naše projekty

Newsletter

Nechejte si zasílat pravidelné novinky z katalogu.